Uw documenten

Om te kunnen beoordelen of u aan de voorwaarden voor het huren van een woning voldoet heeft GoedeStede verschillende documenten nodig. Welke dat zijn lees u hier.

Het Huurreglement leest u hier.

Vragen?

Heeft u nog vragen? Lees dan eerst onze Veel gestelde vragen Bolivar door.

Aanleveren documenten

U kunt uw documenten digitaal bij ons aanleveren. Maar let op, dat kan alleen als de documenten in PDF formaat zijn omgezet. Dat kunt u bijvoorbeeld doen via deze link.  Lukt dat niet, dan kunt u uw documenten per post aanleveren ons adres is:

Woningstichting GoedeStede
Postbus 10088
1301 AB Almere

De link om uw documenten digitaal aan te leveren vindt u onderaan deze pagina.

Digitaal aanleveren documenten.

Onderstaande formulieren heeft u bij de woningaanbieding ontvangen:

Woningaanvraag.................................................................................
Controlelijst inkomensregistratie.............................................
Verklaring huidige huiseigenaar (indien van toepassing).........................................
Verklaring woonregels...............................................................................
Bestelformulier Naamplaatje........................................................................

Overige documenten:

Inkomensverklaring belastingdienst 2017.......................................
Historisch uitreksel bevolkingsregister.......................................
Identiteidsbewijs............................................................