Bij GoedeStede werken zo’n 55 enthousiaste collega’s. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Voor onze klanten beheren we circa 8.000 woningen. Het woonplezier van onze klanten is hierbij een belangrijk thema. We schenken extra aandacht aan degenen die een steun in de rug nodig hebben.

VACATURE WIJKBEHEERDER M/V
(32 uur per week)

Functieomschrijving:
De wijkbeheerder onderhoudt, beheert en initieert contacten met klanten en organisaties. De wijkbeheerder beheert en houdt toezicht op woonomgeving en complexen en levert een bijdrage aan de (sociale) leefbaarheid. Volledige tekst leest u hier: VACATURE WIJKBEHEERDER 

VACATURE OPZICHTER VASTGOED M/V
(36 uur per week)

Functieomschrijving:
De opzichter vastgoed valt onder de afdeling vastgoed. Deze afdeling is zowel verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwbouw als het onderhouden van ons bezit door het uitvoeren van planmatig, dagelijks en mutatieonderhoud. Lees de volledige vacature hier: VACATURE OPZICHTER VASTGOED

VACATURE TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V
(36 uur per week)

Functieomschrijving:
De technisch administratief medewerker valt onder de afdeling vastgoed. Deze afdeling is zowel verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwbouw als het onderhouden van ons bezit door het uitvoeren van planmatig, dagelijks en mutatieonderhoud. Lees de volledige vacature hier: VACATURE TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

VACATURE KLANTCONSULENT M/V
(18 uur per week)

Functieomschrijving:
Je beantwoordt vragen van huurders telefonisch, schriftelijk en per e-mail. Het gaat om algemene vragen over verhuur, huurbetaling, reparatieverzoeken, etcetera. Je verwijst complexe vragen door naar specialisten. Je verbindt het overige inkomende telefoonverkeer voor de gehele organisatie door en maakt in voorkomende gevallen terugbel notities. Je legt over elk klantcontact gegevens vast. De volledige tekst lees je hier: VACATURE KLANTCONSULENT

Wanneer je bij ons hebt gesolliciteerd maken de betrokken manager en HR-adviseur een selectie uit de kandidaten. Hierbij kunnen wij ook gebruik maken van gegevens die op internet over je te vinden zijn. Bijvoorbeeld via LinkedIn.  Als je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek delen wij je gegevens alleen met de collega’s die jij tijdens de sollicitatieprocedure gaat ontmoeten. We zorgen dat je gegevens veilig worden bewaard. In ons Privacy Statement kun je hier meer over lezen.

De aantekeningen die we tijdens een gesprek maken worden net als je sollicitatiebrief en CV binnen vier weken na het beëindigen van de procedure weggegooid en verwijderd. Als je een open sollicitatie hebt verstuurd laten we je binnen vier weken weten of wij je gegevens voor de duur van zes maanden in portefeuille bewaren. Mogelijk ontstaat er in deze periode een vacature die voor jou interessant kan zijn. In dat geval nemen we contact met je op. Wanneer je hier geen toestemming voor geeft, verwijderen wij je gegevens per direct.

Kom je bij ons werken? Dan bewaren we je gegevens in het elektronische personeelsdossier waar je zelf toegang tot hebt.