Bij GoedeStede werken zo’n 55 enthousiaste collega’s. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Voor onze klanten beheren we circa 8.000 woningen. Het woonplezier van onze klanten is hierbij een belangrijk thema. We schenken extra aandacht aan degenen die een steun in de rug nodig hebben.

Op dit moment hebben wij geen vacatures.

Wanneer je bij ons hebt gesolliciteerd maken de betrokken manager en HR-adviseur een selectie uit de kandidaten. Hierbij kunnen wij ook gebruik maken van gegevens die op internet over je te vinden zijn. Bijvoorbeeld via LinkedIn.  Als je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek delen wij je gegevens alleen met de collega’s die jij tijdens de sollicitatieprocedure gaat ontmoeten. We zorgen dat je gegevens veilig worden bewaard. In ons Privacy Statement kun je hier meer over lezen.

De aantekeningen die we tijdens een gesprek maken worden net als je sollicitatiebrief en CV binnen vier weken na het beëindigen van de procedure weggegooid en verwijderd. Als je een open sollicitatie hebt verstuurd laten we je binnen vier weken weten of wij je gegevens voor de duur van zes maanden in portefeuille bewaren. Mogelijk ontstaat er in deze periode een vacature die voor jou interessant kan zijn. In dat geval nemen we contact met je op. Wanneer je hier geen toestemming voor geeft, verwijderen wij je gegevens per direct.

Kom je bij ons werken? Dan bewaren we je gegevens in het elektronische personeelsdossier waar je zelf toegang tot hebt.