Als u de huur niet op tijd betaalt, komen wij graag snel en direct met u in contact. Waarom? In uw en ons belang willen wij hoogoplopende huurachterstanden, kostbare incassotrajecten en ontruimingen voorkomen. Volgens de huurovereenkomst moet u de huur op de eerste van de lopende maand (of eerder) aan GoedeStede betalen. Als u dit niet doet, neemt GoedeStede de volgende stappen:

  •     U ontvangt een herinneringsbrief volgens de WIK-wetgeving (WIK staat voor Wet IncassoKosten).
  •     Na het versturen van de herinneringsbrief bellen wij u. Dit kan zowel in de ochtend, middag of avond zijn.
  •     U ontvangt een sms bericht ter herinnering aan de huurachterstand en de aanstaande incassokosten. Deze acties vinden binnen drie weken na de eerste van de maand plaats. Als bovenstaande acties niet tot resultaat leiden, draagt GoedeStede de vordering op u over aan een incassobureau/gerechtsdeurwaarder.

BMK Incasso
Per 20 november 2017 verzorgt onze incassopartner BMK Incasso B.V.  alle contacten over huurachterstanden. BMK Incasso heeft gekwalificeerde medewerkers die u volgens instructies en beleid van GoedeStede helpen met het oplossen van de huurachterstanden. Als u vragen heeft over (dreigende) huurachterstanden adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen.  Dit kun u doen via de bekende gegevens: telefonisch (036-5395311 optie 1) en/of e-mail (post@goedestede.nl).

Ultimoo Incasso
Per 20 november 2017 incasseert onze incassopartner Ultimoo Incasso B.V.  alle openstaande vorderingen. Heeft u vragen over uw dossier? Neemt u dan vanaf 20 november 2017 contact op met Ultimoo. Ze zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur via nummer 0348-486406. U kunt ook contact opnemen met Ultimoo via het contactformulier op de website: http://www.incasso.nl of een stuur een e-mail naar huur@ultimoo.nl .