GoedeStede biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!
Uw mening telt!
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van GoedeStede? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. Naast de vragen over de dienstverlening zijn wij ook benieuwd hoe u aankijkt tegen digitalisering van de dienstverlening. Ook horen wij graag van u wat uw beeld van GoedeStede is op een aantal thema’s.
Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door USP marketing consultancy.
Vragen?
Heeft u vragen over dit onderzoek? Stuur dan een e-mail naar post@goedestede.nl